reklamy na samochodzie

Przekaz reklamowy umieszczony na samochodach to doskonałe i darmowe miejsce na promocję, o czym można się przekonać obserwując samochodny na naszych drogach.

Ten "mobilny" sposób dotarcia do potencjalnego klienta - przy stosunkowo niskich kosztach produkcji - sprawdza się w każdym miejscu na świecie. Obecnie dostępne technologie, najlepsze materiały stosowane do produkcji reklam oraz profesjonalne ich wykonanie pozwala na jej długotrwałą eksploatacje. Ta inwestycja w reklamę zwraca się każdego dnia - tam gdzie jedzie samochód - tam podąża tekst reklamowy dla potencjalnych klientów.

Przygotowując reklamę na samochód stosujemy kilka technik tworzenia jej elementów:

Pierwsza technika to druk wielkoformatowy - najbardziej efektowny sposób przygotowywania materiałów do umieszczania na samochodzie, dzięki któremu możemy na dowolnej powierzchni auta zamieścić zdjęcia i dowolne grafiki. Ta technika daje nam nieomal nieograniczone możliwości kreacji. Barwny wydruk plus dobry projekt za każdym razem zwrócą uwagę na Twój ruchomy środek transportu. Z druku wielkoformatowego korzystamy wtedy, gdy na reklamie która mamy umieścić istnieją co najmniej 3 kolory. Korzystając z plotera drukującego tworzymy elementy reklamy na folii samoprzylepnej przeznaczonej do umieszczania na nierównych nawierzchniach karoserii samochodu. Specjalny, trwały "tuszu" nazywany solwentem pozwala na uzyskanie trwałości reklamy sięgającej 5 lat.

Druga technika stosowana do przygotowywania reklam na samochody to wycinanie elementów za pomocą plotera tnącego z folii samoprzylepnej w określonym kolorze. Stosujemy tą technikę głównie przy projektach nie wymagających wielu kolorów, w których nie są stosowane zdjęcia i zawiłe grafiki. Tego typu reklama zazwyczaj zawiera proste logo, adres, dane kontaktowe oraz slogan reklamowy. Każdy z tych elementów jest niezależnie przygotowywany, a następnie przyklejany na samochód. Rodzaje folii stosowane do tego typu reklamy są zależne od wariantu nadwozia na którym powstaje reklama oraz od przewidywanego okresu jej żywotności. To prosta i szybka w zrealizowaniu metoda tworzenia reklam, umożliwiająca realizacje projektu bez mała na poczekaniu i jest względnie tania w produkcji. To dobre rozwiązanie dla małych budżetów oraz firm które chcą szybko oznakować swoje auta.

Możemy również ulokować reklamę na szybach samochodowych - korzystając folii jednostronnie przepuszczalnej (One Way Vision). Folia tego typu jest perforowana (posiada w swojej strukturze dziurki) i od strony wewnętrznej jest koloru czarnego. Dzięki temu od wewnątrz wydaje się nie widoczna. Folia ta występuje z różną wielkością perforacji. Im większe otwory - tym lepsza widoczność do środka auta, jednak gorsza widoczność reklamy od strony zewnętrznej.

Ostatnia technika umożliwiająca umieszczenie niewielkich, a jednak czytelnych reklam na pojazdach to reklamy magnetyczne. Drukujemy je na specjalnych foliach różnej grubości, które posiadają wewnątrz warstwę magnetyczną. Montaż tak wykonanej reklamy trwa kilka sekund - podobnie jak jej usunięcie - i polega na "przyklejeniu" magnetycznej folii do samochodu. Jednak ten wariant reklamy nie jest zalecany do umieszczania na powierzchniach auta z przetłoczeniami, a wyłącznie na miejsca płaskie, czyste od kurzu i piasku przed nałożeniem reklamy. To najlepsza forma reklamy dla tych, którzy potrzebują mieć oznakowany samochód - lecz nie na stałe. Kapitalne rozwiązania dla osób wykorzystujących to samo auto w firmie i do celów nie firmowych.